کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316370 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جزئیاتی درباره HTC 10، چند ساعت قبل از رونمایی رسمی

جزئیاتی درباره HTC 10، چند ساعت قبل از رونمایی رسمی

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ بعد از سامسونگ، ال‌جی، شیائومی و هواوی، نوبت به HTC رسیده تا رسما از پرچم دار خود رونمایی کند. HTC 10 که گفته میشود محصولی کاملا متفاوت تر از گوشی های قبلی HTC خواهد بود.
کمتر از چند ساعت به مراسم معرفی رسمی این گوشی باقیمانده و با دانستن اطلاعات بنچمارک GFXBench و GeekBench میتوان با قاطعیت بیشتری درباره ی ویژگی ها و قابلیت های آن سخت گفت.
 
با توجه به بنچمارک‌های این گوشی، می توان گفت این کمپانی تایوانی از پردازنده‌ی 4 هسته‌ای اسنپدراگون 820 روی جدیدترین محصول خود استفاده کرده است، البته با نگاهی به پرچم داران سامسونگ (گلکسی اس ۷) و ال جی (جی ۵) توقعی جز این از HTC نمیرفت... 

جز  پردازنده، پرچم دار HTC دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ داخلی (در نسخه‌ی پایه ی آن) خواهد بود. صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن بالا، از دیگر مشخصات این گوشی است. طبق اخبار تایید شده سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و دارای رابط کاربری سنس ۸ و تراشه‌ NFC خواهد بود، درگاه ارتباطی آن هم USB-C در نظر گرفته شده است.

یکی از موضوعات مورد رقابت برای شرکت های بزرگ گوشی های هوشمند، دوربین های بکار رفته در گوشی هاست، HTC برای عقب نیفتادن از رقبای خود در این رقابت تنگاتنگ پرچم دار خود را به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و همچنین لرزش گیر اپتیکال و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز عریض‌ و گشودگی زیاد دیافراگم مجهز کرده است.  

یکی از جدی ترین تفاوت های HTC 10 با محصولات قبلی HTC، پشتیبانی این گوشی از هدست واقعیت مجازی (HTC Vive) است. 

قرار است این محصول در چهار رنگ نقره‌ای-مشکی، خاکستری، طلایی-سفید و سفید و در دو مدل 32 گیگابایتی با قیمت 706 و 64 گیگابایتی با قیمت 768 دلار از اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه به بازار جهانی عرضه شود.

در پایان مشاهده ی ویدئوی اچ تی سی 10 (HTC 10) از کانال آپارات ای تیمچه خالی از لطف نخواهد بود !
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31402 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/01/25 تعداد مشاهده: 1434
کلید واژه ها:
سافت گذر